X
تبلیغات
واحد44 - فنون فروش

واحد44

دانشجویان بازاریابی واحد44

جزوه فنون فروش

با قدردانی اززحمات استاد پیمان جهان بیگلری

و تشکر ویژه از خانم خجسته نژاد و همسرمحترمشان که زحمات جمع آوری و تنظیم این جزوه را کشیدند.

جزوه کامل درس فنون وفروش را در صفحه درس ومشق  دانلود نمائید.

 درضمن برنامه امتحانی پودمان پنجم را مشاهده نمائید.

موفق و پیروز باشید

+ نوشته شده در  چهارشنبه پنجم خرداد 1389ساعت 12:0  توسط شکوری  | 

روش برخورد با مشتري ناراضي و عصباني

مواجه شدن و برخورد با يك مشتري ناراضي و عصباني، كابوسي است كه تمامي صاحبان كسب و كارها آن را تجربه مي‌كنند. زماني كه اشتباه يا مشكلي در ارايه‌ي خدمات يا محصولي رخ دهد، مشتريان شكايت‌هاي خود را آغاز مي‌كنند. سپس خشم آن‌ها اوج گرفته و تبديل به فرياد مي‌شود.

 اگرچه لازم است كه تمامي افرادي كه در كسب و كارهاي كوچك هستند، به اين گونه خشم و نارضايتي از سوي مشتريان خود پايان داده و به آن‌ها براي برطرف كردن مشكلات موجود اطمينان خاطر دهند، اما يافتن نقطه‌ي پايان اين گونه نارضايتي‌ها كار ساده‌اي نيست. در زير به بيان هفت روش و گفتار گوناگون براي پاسخ‌گويي به ناخوشايندترين موقعيت‌ها مي‌پردازيم:  

به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت 1389ساعت 23:56  توسط شکوری  |